Laden ...

Tips & Veel gestelde vragen

De volgende vragen krijgen het meest van onze klanten.

Help! Mijn batterij loopt erg snel leeg!

We horen vaak van klanten dat de batterij erg snel leeg loopt. Dit kan verschillende oorzaken hebben. Wij geven een aantal tips om te achterhalen wat het probleem is!

Lees verder

Mijn iCloud zit vol?

Vaak vragen klanten zich af of ze een toestel met meer opslag moeten nemen omdat ze een melding krijgen dat de iCloud vol zit. Wat is iCloud nu eigenlijks?

Lees verder

Verschil in kwaliteit schermen

Wat is nu eigenlijks het verschil tussen A+ kwaliteit schermen, refurbished en OEM (Original Equipment Manufacturer) schermen?

Lees verder

Veel Gestelde Vragen

Hoe lang ben ik mijn toestel kwijt?

We weten als geen ander dat een mobiel tegenwoordig moeilijk weg te denken is uit het dagelijks leven. Daarom streven wij er naar om je toestel dezelfde dag nog gerepareerd te hebben. Indien dit niet het geval is er een mogelijkheid om een leen toestel mee te krijgen zodat je wel gewoon bereikbaar blijft.

Moet ik een afspraak maken voor een reparatie?

Wij hebben nog geen winkel of kantoor, daarom is het voor nu nog noodzakelijk om een afspraak in te plannen. Dit kunt u doen door te appen / bellen naar ons of door een afspraak online in te plannen via onze website.

Hebben jullie alles op voorraad?

Wij hebben van Apple de meeste onderdelen direct op voorraad en uw toestel kan dus dezelfde dag nog worden gerepareerd. Voor overige telefoon merken hebben wij een kleine selectie onderdelen / schermen op voorraad voor de meest gangbare toestellen. Wij hebben verschillende leveranciers uit nederland dus ook als wij uw onderdeel niet in huis hebben, hebben we die vaak wel de volgende werkdag.

Kan ik een bon of factuur krijgen voor de verzekering?

Uiteraard is het mogelijk om een bon/factuur te krijgen wanneer u de schade opgeeft bij een verzekering. Kijk wel even in de polis voorwaarden van uw verzekering of er niet een aangewezen reparatie winkel in staat waar u de telefoon moet laten repareren. Vaak bij een inboedel verzekering maakt dit niet uit.

Kunt u niet bij mij langs komen voor de reparatie?

Ja, dit is zeker mogelijk mits de reparatie niet te complex is. In Nijkerk bieden wij deze service gratis aan zodat u lekker kunt blijven doen met waar u mee bezig bent.
Woont u buiten Nijkerk dan brengen wij €0,70 per gereden kilometer extra in rekening.

Kan ik wachten op de reparatie?

Helaas is dit momenteel niet mogelijk, de reparatie is wel volgens afspraak dus u toestel ligt meestal binnen een uur weer klaar bij scherm reparatie of bijvoorbeeld als u een batterij wil laten vervangen. Bij reparaties die complex zijn kan dit langer duren.

Verlies ik al mijn data tijdens een reparatie?

Meestal is dit niet het geval mits er software matig wat mis is met u telefoon en als de telefoon gereset dient te worden. Daarom raden wij wel aan om een back-up te maken van u huidige telefoon instellingen en data.

Hoe u dit kan doen kunt u hier lezen.

Kan ik bij jullie pinnen?

Ja, geen probleem. U kunt bij ons gewoon met pin betalen, alleen komen hier nog wel 1.9% extra transactie kosten bij over het totale bedrag. U kunt ook met een tikkie betalen en rekenen hier geen transactie kosten voor.

Inschrijven nieuwsbrief

Fout: Contact formulier niet gevonden.

Boek een afspraak







    Hulp nodig? Whatsapp ons!